بازدید رئیس دانشگاه از مراحل ساخت فاز دوم مرکز رشد دانشگاه خوارزمی بازدید رئیس دانشگاه از مراحل ساخت فاز دوم مرکز رشد دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1400/3/30 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، روز شنبه ۲۹ خرداد ماه  ۱۴۰۰ دکتر حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی  به  همراه معاونین اداری مالی، پژوهشی از مراحل ساخت  فاز دوم مرکز رشد واحدهای فناور در پردیس کرج بازدید کرد.
فاز یک مرکز رشد دانشگاه خوارزمی  در ساختمان رودسر تهران با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در شهریور ماه ۱۳۹۹ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و پس از آن  فاز دو این پروژه در پردیس کرج کلید خورد و با پیشرفت مناسبی در هفته اول مرداد ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
در این بازدید دکتر حبیبی با معاون امور مالی، مدیران امور عمومی، فنی و سرپرست آزمایشگاه مرکزی در خصوص مراحل پیشرفت کار بازسازی بخش های مختلف این مرکز و زیرساخت های مورد نیاز گفت و گو و رهنمودهای لازم را بیان نمود. 
دکتر لواسانی مدیر مرکز رشد در خصوص مراحل پیشرفت، بازسازی ساختمان این مرکز و نحوه  فضاسازی محیط مرکز از جمله طراحی فضای سبز گزارشی را ارائه کرد. 
دکتر مجلس آرا، معاون مالی دانشگاه نیز در خصوص مسائل مالی  بازسازی ساختمان با مدیران مربوطه هماهنگی های لازم را به عمل آورد. سپس در بخش آزمایشگاه، دکتر امینی، سرپرست آزمایشگاه مرکزی در خصوص روند ساخت و تجهیز آزمایشگاه این مرکز توضیحاتی را بیان نمود. 
به گزارش روابط عمومی، آزمایشگاه مستقر در مرکز رشد پردیس کرج  بخشی از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خوارزمی است که به منظور بهره مندی شرکت های دانش بنیان مستقر  به ساختمان مرکز رشد منتقل و با دستگاه های پیشرفته آزمایشگاهی تجهیز خواهد شد. 
در پایان  بازدید دکتر حبیبی از تمامی عوامل ساخت این مرکز خواست با پشتکار و مداقه بیشتر درخصوص سایر مسائل موجود روال کار را سرعت بخشند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1724 بار   |   دفعات چاپ: 225 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر